fredag 8 april 2011

Rödsippor och annat.
























Visst är de underbara! Norpade bilden från en väninna i Örebro som fann dem häromdagen. Finns det Rödsippor? Eller är de bara en variant på Blåsippor? De kanske borde heta Violettsippor när allt kommer omkring. Vackra är de hur som helst.

Här uppe får jag vänta liite till men inte mycket. Var ute på vårpromenad i skogen idag och gladde mig åt att snödjupet sjunkit enormt.


Rabatterna runt huset har verkligen kommit fram och det är ingen vacker syn med allt gammalt gulnat och grått. Dags för vårstädning där känns det som.


Har även roat mig med att anmäla mig till Smartson, ni vet de där som låter folk testa alla möjliga saker för att få veta om de är så bra som de verkar.

Nu finns möjligheten att testa bildäck. Låter kanske inte så upphetsande men om man som jag ofta hamnar ute på skogsvägar eller långkörningar så har det ju helt klart sitt värde med bra däck. Om du är intresserad så kan du kolla på länken http://smartsontestpilot.se/dunlop/bli-testpilot/ och/eller kolla på filmen på http://www.youtube.com/watch?v=gmQGmeWPzr0


Sen får jag teståka däcken till en massa roliga plantskolor och trädgårdar och rapportera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar